پکیج درمان دیابت و قند خون دکتر بیز را از کجا تهیه کنیم؟ برد هوشمند کوچک کننده بینی آیدان طراحی ناخن cccam server آموزش آرایشگری زنانه آموزش آرایش مردانه آموزش نقاشی آموزش بستن شال و روسری آموزش بافت مو آموزش فوتبال آموزش والیبال آموزش دفاع شخصی آموزش بدنسازی آموزش ایروبیک آموزش نصب دوربین مدار بسته فانی بافت مونو پاد عطر و ادکلن عطر ادکلن خرید عطر خرید ادکلن تور لحظه آخری پارتیشن اداری پارتیشن مبلمان راحتی سرویس خواب عینک آفتابی خرید عینک آفتابی خرید گن لاغری گن لاغری مردانه گن لاغری زنانه گن لاغری پاور بانک خرید پاور بانک کابینت
نوشته شده توسط : مهدی حیدری پور

بسیاری از افراد امروزه به دلیل نداشتن رژیم غذایی سالم به بیماری‌های زیادی دچار هستند. بیماری دیابت یکی از این بیماری‌ها است که گاها بنا به دلایل وراثتی و یا تغذیه ناسالم به وجود می‌آید.

همانطور که ‌می‌دانید، این بیماری درمان قطعی ندارد و اغلب باید از طریق مصرف دارو یا انسولین آن را کنترل کرد. البته ناگفته نماند که مصرف از داروهای شیمیایی ممکن است تاثیراتی بر روی کنترل قند خون داشته باشند، اما عوارض مصرف این داروها را نیز نباید نادیده گرفت.

از این رو بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، داروها و مکمل‌های گیاهی را جایگزین داروهای شیمیایی کنند تا از عوارض آن مصنون بمانند.

پکیج دیابت دکتر بیز از دسته مکمل‌هایی است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. استفاده از این پکیج ممکن است حتی در طولانی‌مدت نیاز شما را به مصرف هرگونه دارویی از بین ببرد.

ما در فروشگاه آقای بیز، پکیج درمان دیابت و قند خون دکتر بیز را به صورت مستقیم از کمپانی دریافت کرده و در خدمت مصرف‌کنندگان گرامی قرار می‌دهیم. شما می‌توانید با اطمینان از کیفیت، این پکیج را با صرف هزینه بسیار مناسب تهیه نمایید.

در ادامه این مقاله به بررسی مزایای مصرف پکیج، روش مصرف، محصولات دکتر بیز و… می‌پردازیم. برای اطلاع از فاکتورهای موثر بر قیمت نیز می‌توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.



ممکن است اغلب افراد اطلاعات درستی در رابطه با این پکیج درمان دیابت نداشته باشند. برای این‌که بتوانیم آگاهی افراد را در این زمینه بالاتر ببریم، در ادامه این مبحث نکات مؤثر و مفیدی را در رابطه با پکیج درمان دیابت ارائه می ‌دهیم و از طریق آن درمان لازم برای برطرف نمودن دیابت خون را نیز عنوان می‌کنیم.

اگر شما نیز از افرادی هستید که از مشکل دیابت رنج می برید و دچار و دنبال پکیج مناسب برای درمان دیابت هستید، ادامه این مقاله می ‌تواند کمک مؤثری برای شما در این زمینه به ‌همراه داشته باشد.
پکیج درمان دیابت
پکیج درمان دیابت
پکیج درمان دیابت شامل چه مواردی است؟

    کاهش وزن ورزش
    مصرف داروی متفورمین
    سولفونیل اوره
    مگلیتینیدها
    تیازولیدین دیون
    بازدارنده‌های آلفا گلوکزیداز
    بازدارنده‌های SGLT2
    بازدارنده‌های DPP-4
    آگونیست های گیرنده GLP-1
    لیراگلوتاید (ویکتوزا)
    اگزناتاید با اثر طولانی مدت (بیدورون)
    آلبیگلوتید (تنزوم)
    دولاگلوتید (ترولیسیتی)
    پراملینتاید (سیملین)
    انسولین


دستورات و پرهیزات

پرهیزات غذایی

    خودداری از مصرف روغن جامد و مایع و جایگزین با روغن زیتون
    از مصرف صبحانه هرگز غافل نشوید .
    کاهش مصرف سبزیجات پخته
    مصرف کم قند و نمک
    پرهیز از مصرف چربیها
    جایگزین میوه به جای آبمیوه و استفاده محدود از آبمیوه در صورت میل
    پرهیز از مصرف لبنیات پرچرب
    پرهیز از مصرف نان سفید و جایگزین با نان سبوس دار
    پرهیز از مصرف برنج سفید و جایگزین با جو
    دوری از استرس .غم و حرص

دستورات غذایی

    غذا را کاملا بجوید تا بزاق دهان جذب شود
    مصرف زیاد میوه و سبزیجات
    به اندازه کافی غذا بخورید و زمانی غذا بخورید که گرسنه شدید
    روزانه حداقل ۲۰ دقیقه پیاده روی داشته باشید
    سرشب بخوابید
    از میوه سیب زیاد استفاده کنید
    مصرف عرق بقناق
    استفاده از زنجبیل .گزنه و شنبلیه داخل غذا در داخل غذاها
    استفاده از دم کرده برگ زیتون


    نکات مصرف:

گرده گل پودر شده و یک قاشق سوپخوری به شربت عسل بادام یا دیابتی اضافه و میل گردد.

حتی افرادی که قند خون بالایی دارند از دو نوبت گرده گل در روز هم می توانند استفاده کنند .

عسل درمانی

صبح ناشتا یک فنجان عرق شاهتره با دو قاشق غذاخوری خاکشیر و یک قاشق مرباخوری عسل دیابتی شیرین و میل گردد

برگ زیتون دم شده با یک قاشق مرباخوری عسل دیابتی شیرین و روزانه یک فنجان میل شود

استفاده از نصف قاشق چایخوری زنجبیل به صورت دم کرده و با یه قاشق مرباخوری عسل شیرین شود .

معرفی محصولات موجود در پکیج دیابتی درمانگیاه

    گیاه کارلا یا خربزه تلخ (بیتر ملون)

کارلا یا بیتر ملون که ترجمه اسم آن به فارسی به نام خربزه تلخ (ترجمه عبارت بیتر ملون) مشهور شده است، میوه ای از خانواده کدو و خیار است با ظاهر و اندازه ای شبیه کدو خورشتی و رنگی سبز شبیه به خیار که روی آن خالهای بسیار درشت و زگیل مانند وجود دارد.

طبق تحقیقات متعدد، اثر این گیاه در کاهش قند خون به اثبات رسیده و مصرف آن به صورت دم کرده یا جوشانده برای افراد دیابتی می تواند منجر به کاهش قند خون شود.

ما میوه کارلا را به صورت بهداشتی اسلایس، خشک و ضدعفونی کرده و در اختیار شما قرار می دهیم.

 
کارلا خربزه تلخ

میوه کارلا یا خربزه تلخ که در پکیج دیابت درمانگیاه میتوانید آنرا دریافت کنید.

    کپسول کارلابت

کپسول کارلا با نام کارلابت توسط درمانگیاه تولید شده از گیاه خربزه تلخ (بیتر ملون) یک محصول صددرصد گیاهی است که برای کنترل قند خون و کاهش قند در افراد دیابتی به عنوان داروی قند خون مورد استفاده قرار می گیرد.

این کپسول با دارا بودن ترکیبات گیاه کارلا، اثر گذاری بسیار خوب و مناسبی در کاهش سطح قند خون دارد.

کارلابت با تحریک و احیای سلولهای انسولین ساز و همچنین دارا بودن ترکیباتی که اثر شبه انسولینی دارند، اثر کنترل کنندگی دیابت را دارد.

تعداد دو بسته کپسول کارلابت در پک دیابت درمانگیاه در نظر گرفته شده است که هر بسته حاوی 60 کپسول بوده و روزانه 2-4 عدد (یک یا دو عدد بعد از وعده ناهار و یک یا دو عدد بعد از وعده شام) مورد استفاده قرار می گیرد.



پکیج درمان دیابت و قند خون دکتر بیز را از کجا تهیه کنیم؟
همانطور که می‌دانید این پکیج درمانی در بین عامه مردم بسیار پرطرفدار شده است، به همین دلیل ممکن است، افراد سودجو از این مسئله بهره ببرند و محصولات فیک و تقلبی را به‌جای محصولات اصلی در بازار عرضه کنند.

از این رو توصیه می‌شود، برای تهیه این پکیج از طریق نمایندگی‌های معتبر اقدام نمایید. نمایندگی‌های معتبر دارای کد از طرف اصناف می‌باشند و شما با پیگیری کد می‌توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

فروشگاه آقای بیز، یکی از نمایندگی‌های معتبر در زمینه عرضه پکیج درمان دیابت و قند خون دکتر بیز است که شما می‌‌توانید از طریق این فروشگاه نسبت به تهیه پکیج اصلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌‌توانید، از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید و یا فرم تماس موجود در صفحه را پر کنید تا تیم کارشناسی ما با شما تماس بگیرند.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: